Startnummer afhalen

Locatie: n.n.b.

Datum: n.n.b.

Het programma van de Bouw Logistics Halve van Nijkerk 2025 (o.v.b.):

15:00 uur: Jumbo Veltink 10, 15 en 21km wandelen*

17:00 uur: Optiek Verkerk KidsRun (3 t/m 14 jaar)**

17:15 uur: Bouw Logistics halve marathon 21,1km (vanaf 18 jaar)
19:15 uur: Prijsuitreiking halve marathon

19:15 uur: Alfa Accountants 5km (vanaf 8 jaar)
20:00 uur: Prijsuitreiking 5km

19:20 uur: Vreugdenhil 10km (vanaf 13 jaar)
20:30 uur: Prijsuitreiking 10km

*Bij het wandelen zijn dit jaar minimaal 2 toiletvoorzieningen en watertappunten onderweg. Daarnaast wordt er gewerkt aan nieuwe belevenissen onderweg.

**Voor de Optiek Verkerk kidsruns is er dit jaar geen prijsuitreiking, voor iedere jonge sportieveling ligt er bij de finish een herinneringsmedaille klaar.

Parcours

De definitieve start -en finish is bekend, de Bouw Logistics Halve van Nijkerk finisht wederom op het Plein! Dit jaar starten we weer op het Molenplein.
Aan de parcours wordt momenteel hard gewerkt om deze zo snel mogelijk definitief te krijgen. Tijdens de halve marathon wordt de 10km ronde tweemaal gelopen, waardoor het centrum van Nijkerk maar liefst drie keer wordt aangedaan!
Bekijk hieronder de routes voor 2025:

Verzorgingsposten

Op de route en bij de finish zijn meerdere verzorgingsposten ingericht met water. Deze zullen worden bemand door vrijwilligers.

Prijzen

Iedereen ontvangt bij deelname aan de Bouw Logistics Halve van Nijkerk een medaille.
Ook zal er een prijsuitreiking plaatsvinden voor de 5km, 10km en halve marathon. De prijzen worden verdeeld in de categorieën mannen / vrouwen 1e prijs, 2e prijs en 3e prijs en businessrun.

Tijdregistratie

De tijdregistratie van de Bouw Logistics Halve van Nijkerk is in handen van RaceTimer.

Aan de bovenkant van het startnummer is een chip bevestigd. Indien je de startlijn en finishlijn passeert,
wordt dat middels deze chip geregistreerd. Hierdoor zijn wij als organisatie in staat om jouw netto-tijd
te registreren. Jouw netto tijd is de tijd tussen het moment dat je de startlijn passeert en het moment dat
je de finishlijn passeert. De bruto-tijd is de tijd tussen het startschot en het moment dat je de finishlijn
passeert. Indien je wat meer achteraan staat bij de start, is dat niet erg. Je netto tijd is immers jouw
persoonlijke tijd en gaat dus pas lopen op moment dat je zelf de startstreep passeert. We verzoeken daarom
een ieder die niet voor de overwinning loopt c.q. geen snelle loper is, niet vooraan te gaan bij de start.

EHBO

De organisatie doet er alles aan om de Bouw Logistics Halve van Nijkerk veilig te laten verlopen. Er zullen ongeveer 10 EHBO’ers actief zijn op en langs het parcours. Deze EHBO’ers zijn verdeeld over vaste en mobiele posten. Daarnaast zet de organisatie een tiental AED’s in langs het parcours.

Parkeren

Gratis parkeren is mogelijk nabij het centrum van Nijkerk. Vanaf de parkeerplaatsen aan de Ampèrestraat en Ohmstraat is het ongeveer 900m lopen naar de start en finish in het historisch centrum van Nijkerk.

Algemene voorwaarden

Raadpleeg hier onze algemene voorwaarden

Onderdeel van stichting Run#033
Halve van Nijkerk