In verband met Corona (COVID-19): Bouw Logistics Halve van Nijkerk uitgesteld

Nijkerk – 23 maart 2020

De wereld is in de greep van het Corona-virus. De vooruitzichten voor de kortere termijn zijn zodanig, dat wij genoodzaakt zijn om de Bouw Logistics Halve van Nijkerk te verplaatsen. Dit betekent dat de Bouw Logistics Halve van Nijkerk van 18 april a.s. dus niet door gaat op de betreffende datum!

Wij gaan met de gemeente en onze partners op zoek naar een nieuwe datum in het najaar.  Als deelnemer betekent dit het volgende voor jou:

• Je startbewijs blijft geldig
  • Mocht je een shirt hebben besteld, deze zijn in bestelling en hier ontvang je later meer informatie over

Wij komen zo spoedig mogelijk met de nieuwe datum in het najaar. Wij doen ons uiterste best om jullie de komende periode zo goed mogelijk verder te informeren.

Mocht bovenstaande informatie niet afdoende zijn, mail dan je vraag naar info@halvevannijkerk.nl