In gesprek met… Theo van Domselaar

Zaterdag 22 april 2017 is het alweer zo ver. De 3e editie van de Halve van Nijkerk vindt dan plaats. Net als voorgaande jaren is ook de BusinessRun dit jaar weer onderdeel van de Halve van Nijkerk. Een mooie gelegenheid voor bedrijven uit Nijkerk en omgeving om in een informele setting met elkaar in contact te komen.

Niekarker in hart en nieren

Speciaal voor dit artikel zijn wij in gesprek geweest met Theo van Domselaar. Theo is werkzaam bij Bouw Logistic Services en is een echte Niekarker in hart en nieren. Hij vindt het geweldig dat er evenementen in Nijkerk worden georganiseerd. De Halve van Nijkerk is volgens hem dan ook een perfect voorbeeld van verbinden, zowel tussen bedrijven als personen.

Met een team van Bouw Logistic Services heeft hij twee keer meegelopen met de BusinessRun. Hierbij heeft hij zelf de halve marathon (21,1km) gelopen. “De 1e keer in 2:10 minuten en de 2e keer in 2:05 minuten. Hierover ben ik prima tevreden. Mijn tijd verbetert naar een gemiddelde van 10 km per uur!”.

Partnership Bouw Logistic Services

Bouw Logistic Services is al drie jaar op rij partner van de Halve van Nijkerk. Het contact tussen Bouw Logistic Services en Halve van Nijkerk is ontstaan tijdens het evenement Nijkerk 600 jaar. In het programma werd destijds een hardloopevenement opgenomen. Bij Bouw Logistic Services werken veel medewerkers die woonachtig zijn in Nijkerk en graag sporten. De directie heeft toen direct een link gemaakt tussen de Halve van Nijkerk en Bouw Logistic Services.

Theo vindt het belangrijk dat Bouw Logistic Services verbonden is met de Halve van Nijkerk omdat Bouw Logistic Services volgens hem staat voor Nijkerk. Het bedrijf is 85 jaar geleden opgericht in Nijkerk en voelt zich enorm verbonden met de stad.

Verbinden aan de Halve van Nijkerk

Theo raadt het andere bedrijven zeker aan om zich (op welke manier dan ook) te verbinden met de Halve van Nijkerk. “Het zou ontzettend leuk zijn als meerdere bedrijven zich verbinden aan de Halve van Nijkerk. Het doel moet toch zijn om lokale bedrijven met elkaar te verbinden en daarnaast moet het een sportieve strijd zijn tijdens de BusinessRun”.

Tevens zou hij graag een actieve rol zien van de horeca rond de prachtige pleinen in Nijkerk. “Het evenement trekt de laatste jaren veel publiek naar de binnenstad. Dat moet toch interessant zijn voor de horeca”.

Contact informatie
Stichting Run033
Gevestigd in het kantoor van WE-link
Bellstraat 7