Actie Runners4life

Runners4life heeft een speciale actie voor iedereen die deelneemt aan de Halve van Nijkerk 2024:

Hardlopen vormt de leidraad door ons leven en die passie delen wij graag met jou. Door onze jarenlange persoonlijke ervaring kunnen wij op hoog niveau professioneel advies geven.

Dit kan aan het begin van jouw hardloopreis zijn, maar ook als serieuze atleet.

Zo zijn we dit jaar Sponsor van de Halve van Nijkerk. Om dit tot een groot succes te maken staan wij samen met onze partner Puma bij de start. Hier kun je diverse testschoenen van Puma uitproberen. Maar dit is niet alles: we hebben speciaal voor het evenement twee extra advies momenten in de winkel:

• Donderdag 21 maart van 17.30-21.00 uur
  • Zondag 24 maart van 10.00 – 16.00 uur

Op een van deze dagen kun je een Gratis loopanalyse laten maken zodat je de wedstrijd kunt beginnen met goede schoenen. Op deze dagen krijg je op vertoon van je inschrijving 15% korting op schoenen en kleding. Graag aanmelden via info@runners4life.nl

Ook verloten we 2 paar Puma hardloopschoenen in de Runners4life tent tijdens het evenement op 6 april 2024.

We wensen je nog een goede voorbereiding en zien je graag in de winkel of bij de wedstrijd.

Runners4life is dé hardloopspeciaalzaak voor Amersfoort en omgeving.

Team Runners4life
Kamp 25