Businessteams

Voor € 195,= exclusief BTW kun je met je collega’s meedoen aan de Moore MTH Business Run tijdens de Bouw Logistics Halve van Nijkerk 2022. Indien je de voornamen van jou en je collega’s wilt laten afdrukken op de startnummers, schrijf dan zo snel mogelijk in. Inschrijvingen na 18 maart krijgen een blanco startnummer zonder voornaam erop gedrukt. Bij een wijziging in het team na 18 maart bijvoorbeeld Piet loopt i.p.v. Jan, betekent dit dat Jan een startnummer krijgt met daarop de naam Piet gedrukt. In de uitslag komt wel Jan te staan mits doorgegeven aan de organisatie.

Een business team pakket bestaat uit de volgende elementen:

• Teamfoto die digitaal wordt nagestuurd (hoge resolutie)
  • Logovermelding op de website van de Halve van Nijkerk
  • Vijf startbewijzen voor de 5km, 10km of halve marathon
  • Opname in business team klassement van de afstand waaraan je team meedoet. De eerste drie van het team zijn bepalend voor de uitslag, een team bestaat uit maximaal vijf personen
  • Vermelding door de speaker tijdens de Halve van Nijkerk 2022
  • Deelname aan het business klassement
  • Betalen via factuur
  • Opsturen van startbewijzen

Ben je benieuwd welke teams zich al hebben ingeschreven? Bekijk de deelnemende businessteams.